Reklamation 

Har du købt en vare online eller i vores butik, som du ønsker at reklamere over, bedes du sende os en email på [email protected], så vil vi vende retur til dig hurtigst muligt. Alle reklamationer skal modtages skriftligt, før de kan behandles. I din email bedes du oplyse ordrenummer, telefon, navn og adresse, samt beskrivelse af defekten/skaden. Er reklamationen på grund af synlige skader/defekter, skal du medsende billeder af varen.

Fragtskader

Hvis du oplever synlige fragtskader på emballagen, skal du bede fragtmanden tage forbehold ved leveringen. Efterfølgende skal du tage billeder af både udvendige og indvendige skader af emballagen, som skal medsendes, når du sender din reklamation til os.

Drejer din henvendelse sig om en transportskade, er det vigtigt, at du ikke sender varen retur, før du har været i kontakt med os. 

Vi modtager kun reklamationer skriftligt og aldrig via telefon.

Har du ikke dit ordrenummer, udfyld da gerne så mange oplysninger som muligt, så vi kan finde frem til din ordre. Skriv gerne grundigt hvad fejlen eller manglen drejer sig om.

Reklamation eller service på robotplæneklippere klik her

Reklamation på Everdure klik her

Reklamation på Ooni klik her