Mads Mikkelsen kampagne Occhio

The Charm

Som første led i samarbejdet mellem Occhio og de to skuespillere, herunder danske Mads Mikkelsen, har de produceret kampagnevideoen The Charm, som beviser, hvordan lys ikke kun kan skabe lys. Det er samtidig med til at skabe atmosfære, forme rum, udtrykke følelser og endda påvirke folks adfærd. Når dette sker, så er der tale om en ny lyskultur, og dette er netop, hvad Mads Mikkelsen og Sofia Boutella oplever i The Charm.

I videoen er der fokus på Mito-serien fra Occhio, som er den nyeste af belysningsbrandets serier. Mito er design i særklasse, udført i perfektion ned til mindste detalje. Alle lamperne i serien er designet med en indbygget lysdæmper, som kan kontrolleres via en app på din smartphone, samtidig med at du kan ændre lystemperaturen på alle Mito-lamper. På den måde kan du få den belysning, du ønsker. Mito skaber stemning og former rum. Dette er The Charm et særdeles godt eksempel på.

Se de flotte lamper fra Occhio lige her.

Du kan se videoen herunder: