Kundeservice hos Jensen Company i Herning

 

Kundeservice hos Jensen Company

Vi vil give dig den bedste service, når du handler hos os

 

I menupunkterne nedenfor og vores Ofte Stillede Spørgsmål sektion finder du forhåbentlig hurtigt frem til de informationer, du søger. Gør du ikke, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi stræber altid efter at blive bedre, så hvis du finder nogle fejl eller mangler på vores hjemmeside, er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan få fejlen rettet. www.jensen-company.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger-hotline, når du handler hos os.


fortrydelsesret hos jensen company

Fortrydelsesret

Læs om fortrydelsesret og korrekt returforsendelse her.

leveringsbetingelser hos jensen company

Leveringsbetingelser

Læs alt omkring vores leveringsbetingelser her.

salgsbetingelser hos jensen company

Salgsbetingelser

Læs vores regler omkring salgsbetingelser her.


sikkerhed hos jensen company

Sikkerhed i handlen

Læs hvorfor du skal handle hos Jensen Company

salg til udlandet, jensen company

Salg til udlandet

Vi leverer varer til hele verden - læs mere her.

persondatapolitik hos jensen company

Persondatapolitik

Vores sikkerhed er i top når det gælder personfølsomme oplysninger.


Drejer din henvendelse sig om en reklamation, eller mangel på dit produkt?

Læs om reklamation

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

  • Hvor længe gælder tilbud og kampagner på jeres hjemmeside?

    ​​Vores tilbud og kampagner har forskellige varigheder, men vi vil altid gerne matche konkurrentpriser, hvis du har fundet varen billigere hos en konkurrent. Læs om betingelser for prismatch her.

  • Jeg vil gerne fortryde mit køb - hvordan returnerer jeg varen og får pengene retur? (pakke)

    Du kan fortryde købet ved at sende varen retur til vores virksomhedsadresse som pakke med enten Postnord eller GLS.

    Køb pakkelabel med GLS

    Køb pakkelabel med Postnord

    Når du returnerer din vare til os, er det meget vigtigt, at du pakker varen forsvarligt ind og ikke beskadiger originalemballagen, for at få det fulde beløb retur. Er varen eller varens originalemballage beskadiget, vil det medføre en værdiforringelse, som vil blive fratrukket i tilbagebetalingsbeløbet. Enhver værdiforringelse som følge af forkert indpakkede returvarer fratrækkes returbeløbet. Hvis du blot sørger for at pakken er pakket i samme stand, som da du modtog den, er du sikker på at varen og originalemballagen er beskyttet korrekt.

    Derfor er det vigtigt, at pakke varen med originalemballagen godt ind enten i en papkasse eller med boblefolie, hvis du ønsker at returnere en vare til os. Du må aldrig benytte gaffatape på eller skrive direkte på originalemballagen, da dette er en værdiforringelse.

    1. Pak forsendelsen forsvarligt ind med pap og/eller bobleplast
    2. Vedlæg en seddel med dit navn og ordrenummer, så vi kan finde frem til din ordre
    3. Der må ikke skrives på eller klistres tape, gaffatape og pakkelabel direkte på originalemballagen
    4. Placer pakkelabel synligt uden på indpakningen
    5. Indlever pakken i den nærmeste Postnord/GLS pakkeboks eller posthus og gem kvittering for indlevering af pakken (for dokumentation)
    6. OBS: Pakken skal sendes til vores virksomhedsadresse - ikke til en pakkeshop.

    Beskadiger du, skriver du på, eller mister du originalemballagen, er det en værdiforringelse af varens værdi og derfor vil der blive fratrukket et beløb af din tilbagebetaling. Som minimum bliver der fratrukket kr. 200,00 kroner og op til 30% af lampens pris, hvis den originale emballage er beskadiget, eller hvis lampen returneres uden original emballage. Det konkrete beløb afhænger af varens værdi og producent.

    Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen (gælder dog ikke ved defekte eller fejlsendte varer) og pakken skal leveres inden for vores normale åbningstider

    Når vi har modtaget pakken retur på vores lager, går der normalt 5-7 bankdage, og ikke mere end 14 dage, før du modtager pengene retur på din konto.

  • Jeg vil gerne fortryde mit køb - hvordan returnerer jeg varen og får pengene retur? (stor forsendelse)

    Har du fået leveret en større vare med fragtmand, kan vi hjælpe dig med at arrangere afhentning af varen på et tidspunkt, som passer dig bedst muligt. Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen (gælder dog ikke ved defekte eller fejlsendte varer), men vi hjælper gerne med at finde den bedste løsning og pris i samarbejde med vores fragtudbyder og kan sende dig en returlabel derefter.

    Når du returnerer din vare til os, er det meget vigtigt, at du pakker varen forsvarligt ind og ikke beskadiger originalemballagen, for at få det fulde beløb retur. Er varens originalemballage beskadiget, vil det medføre en værdiforringelse, som vil blive fratrukket i tilbagebetalingsbeløbet.

    Derfor er det vigtigt, at pakke varen med originalemballagen godt ind enten i en papkasse eller med boblefolie, hvis du ønsker at returnere en vare til os. Du må aldrig benytte gaffatape på eller skrive direkte på originalemballagen, da dette er en værdiforringelse.

    1. Pak forsendelsen forsvarligt ind med pap og/eller bobleplast
    2. Vedlæg en seddel med dit navn og ordrenummer, så vi kan finde frem til din ordre
    3. Der må ikke skrives på eller klistres tape, gaffatape og pakkelabel direkte på originalemballagen
    4. Placer pakkelabel synligt uden på indpakningen

    Beskadiger du, skriver du på, eller mister du originalemballagen, er det en værdiforringelse af varens værdi og derfor vil der blive fratrukket et beløb af din tilbagebetaling. Som minimum bliver der fratrukket kr. 200,00 kroner og op til 30% af lampens pris, hvis den originale emballage er beskadiget, eller hvis lampen returneres uden original emballage. Det konkrete beløb afhænger af varens værdi og producent.

    Når vi har modtaget pakken retur på vores lager, går der normalt 5-7 bankdage, og ikke mere end 14 dage, før du modtager pengene retur på din konto.

  • Hvornår får jeg mine penge retur, efter jeg har sendt pakken retur til jer?

    Når vi modtager din pakke retur på vores lager, tjekker vi, at varen er i original stand og at al emballage medfølger og er intakt (der må ikke være nogen tape eller skrift på originalemballagen). Derefter tilbagebetaler vi din betaling til samme betalingskort, hvormed købet er lavet. Der går normalt 5-7 bankdage, og ikke mere end 14 dage, før du modtager pengene på din konto.

  • Jeg har ikke hørt fra jer, siden jeg sendte min pakke retur til jer?

    Forsendelsen kan godt tage nogle dage afhængig af travlhed hos fragtmanden. Tjek derfor om din pakke er blevet leveret på vores adresse - dette gør du ved at benytte trackingnummeret, som du fik, da du indleverede din pakke til forsendelse ved din lokale pakkeboks/posthus.

    1. Jeg kan se, at pakken er blevet leveret hos jer:
      Vi håndterer returpakker 1-2 gange om ugen afhængigt af travlhed. Så snart vi har registreret modtagelsen af din pakke og tjekket varens stand, vil ordren blive sendt til behandling i vores bogholderiafdeling, og købsbeløbet vil blive returneret til dig. Kontakt os venligst på [email protected], hvis der er gået mere end 7 hverdage, fra pakken er modtaget hos os. Medsend venligst ordreinformationer og trackingnummer på pakken for hurtigst mulig behandling af din henvendelse.
    2. Jeg kan ikke se, om min pakke er blevet leveret hos jer:
      Benyt dit trackingnummer og kontakt fragtfirmaet (Postnord/GLS), som kan hjælpe med at lokalisere pakken, hvis du er i tvivl om pakkens nuværende position. Kontakt os gerne på [email protected], hvis Postnord/GLS ikke kan hjælpe, så ser vi gerne, om vi kan hjælpe med eftersøgningen.
Kundeservice hos Jensen Company i Herning

 

Kundeservice hos Jensen Company

Vi vil give dig den bedste service, når du handler hos os

 

I menupunkterne nedenfor finder du forhåbentlig frem til de informationer, du søger. Gør du ikke, er du velkommen til at kontakte os. Vi stræber altid efter at blive bedre, så hvis du finder nogle fejl eller mangler på vores hjemmeside, er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan få fejlen rettet.

www.jensen-company.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger-hotline, når du handler hos os.

Drejer din henvendelse sig om en reklamation, eller mangel på dit produkt?

Gå til reklamationsskema


fortrydelsesret hos jensen company

Fortrydelsesret

Læs om fortrydelsesret og korrekt returforsendelse her.

leveringsbetingelser hos jensen company

Leveringsbetingelser

Læs alt omkring vores leveringsbetingelser her.

salgsbetingelser hos jensen company

Salgsbetingelser

Læs vores regler omkring salgsbetingelser her.


sikkerhed hos jensen company

Sikkerhed i handlen

Læs hvorfor du skal handle hos Jensen Company

salg til udlandet, jensen company

Salg til udlandet

Vi leverer varer til hele verden - læs mere her.

persondatapolitik hos jensen company

Persondatapolitik

Vores sikkerhed er i top når det gælder personfølsomme oplysninger.